Tsitsikamma

27 oktober 2016 - Tsitsikamma National Park, Zuid-Afrika

Vanmorgen rijdend over de N2 begonnen aan het tweede deel van onze reis. Langs de kustlijn gereden naar Tsitsikamma Nature Reserve. We hebben genoten van het uitzicht van de Storm River Bridge van een duizelingwekkende hoogte. Doorgereden naar de Big Three een 1.000 jaar oude boom. Hij is 36,6 meter hoog en heeft een omtrek van 8,5 meter. Waar zelfs Johan in het niets viel . Daarna doorgereden naar de plek waar we naar de Storm River Hangbruggen konden wandelen. Mooie plek met drie hangbruggen met een totale lengte van 167 meter en 7 meter boven het water. Genoten van wederom een prachtig uitzicht. Op terugweg kwamen 3 marmotachtige dieren tegen (de precieze naam weten we nie maar behoort in elk geval nie tot die groot five nie) Vanavond heerlijk genoten van een Afrikaanse Bobotie en een als toetje in de oven gebakken vanille pudding (de naam???) maar het was overheerlijk! Wat zullen wij straks moeten afkicken van al dat lekkere eten en de niet te vergeten Zuid-Afrikaanse wijnen hik hik .

1. Thera:
    28 oktober 2016
    Wat mooi he allemaal,bij ons komen weer alle herrinneringen boven van afrika,zo een mooi land.Leuk al die foto's te zien .
  2. Inge:
    29 oktober 2016
    Wat een mooi land zeg! En prachtige foto's. Nog veel plezier verder!